Kunskapsbank

Hur lägger jag till en inkomst eller utgift manuellt?

Steg-för-steg instruktioner

 

1. Logga in i Balansbladet

2. Klicka på Inkomster & Utgifter i menyn

3. Klicka på Registrera flera

4. Här kan du nu lägga in inkomster och utgifter manuellt

5. Alternativt kan du klicka på Kassabok, som ligger under menyn Inkomster & Utgifter

6. Du kommer till din Kassabok som visar alla dina inkomster och utgifter under en vald period. Invid rubriken Alla inkomster och utgifter under perioden, kan du klicka på "Lägg till ny inkomst/utgift"

7. Nu kan du lägga in inkomster och utgifter manuellt

0 Kommentarer

logga in för att lämna en kommentar.
Följ

Hittar du inte svaret?

Om den här artikeln inte svarade på din fråga, pröva att skriva din fråga ovan, kontakta oss via e-post, telefon 08 555 16 220 eller genom vårt support formulär.